نرم افزار TSplus Advanced Security
TSplus Advanced Security
The perfect tool for Remote Desktop Security
نرم افزار امنیتی TSplus Advanced Security ابزاری برای محافظت از سیستم در ارتباطات راه دور TSplus می باشد

نرم افزار TSplus Advanced Security ابزاری برای محافظت از سیستم در ارتباطات راه دور TSplus می باشد که با ارائه قابلیت های پیشرفته ی امنیتی به عنوان راه حلی قدرتمند در این زمینه به کاربران کمک خواهد کرد. این نرم افزار شامل ماژول های مختلفی است که برای جلوگیری، محافظت و مبارزه با حملات سایبری با یکدیگر همکاری می کنند. محیط کاربری مناسب برنامه TSplus Advanced Security امکان دسترسی سریع و آسان به بخش های مختلف را برای شما فراهم نموده است و با کمک آن می توانید تمام ایستگاه های کاری خود را حتی از هزاران مایل دورتر کنترل و مدیریت کنید.

محدود کردن دسترسی کشورها

با استفاده از این ویژگی شما می تواندی دسترسی به سرورهای TSplus یا ریموت دسکتاپ را از کشورهای دیگر مسدود و تنها از کشورهای مجازی که شما تعیین می کنید اجازه دسترسی وجود دارد .

جلوگیری از حملات Brute Force

نرم افزار TSplus Advanced Security امکان جلوگیری از حملات Brute Force را در خود دارد، و در زمان تشخیص حمله Brute Force آی پی آن را بلاک می کند.

مدیریت IP

با استفاده از این ویژگی می تواندی IP های بلاک شده توسط Brute Force و Homlad مدیریت کنیید، آنها را برای همیشه بلاک و یا از لیست بلاک حارج کنید.

لیستی از پوشه ها و فایل های می باشد که شما می توانید مجوز دسترسی به کاربران و گروه ها ی تعیین شده را دی این قسمت مدیریت کنید.

تعیین زمان کار با سیستم

با استفاده از این ویژگی ساعات کاری که سیستم ریموت و یا TSplus در دسترسی هست را مشخص می کنیم و دسترسی غیر آن ساعات را می بندیم.

جلوگیری از حملات باج افزار

  • نرم افزار TSplus Advanced Security به محض تشخیص حملات باج افزار آن را به مدیر سیستم گزارش داده و برنامه های نا امین را بلاک می کند.

 
 
نرم افزار TSplus Advanced Security
نرم افزار TSplus Advanced Security
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟